Radionice

Kreativna radionica

Radionica omogućava osobama s invaliditetom da svojim vlastitim rukama naprave, a maštom osmisle upotrebne ili ukrasne predmete os gline, plastelina, papira, kartona, gipsa, špage… Svoju kreativnost, osjećaje, izražavaju kroz različite tehnike kao što su tempere, vodene bojice, kolaž papir, hamer papir, drvene boje… Radi se na prepoznavanju boja, izradi raznih prigodnih čestitaka i razglednica, ukrasnih predmeta, uporabnih predmeta koje se prezentiraju lokalnoj zajednici prigodom različitih manifestacija i događanja u gradu Ogulinu. U Radionici osobe s invaliditetom, kroz društvene igre (Monopol, čovječe ne ljuti se…) dobivaju mogućnost da se igraju te da kroz igru razviju osjećaj tolerancije i suradnje.

03 02 01

Glazbena radionica

Glazbenu radionicu vodi profesorica Maja Puškarić. Sudjelujući u radu ove radionice, članovima se omogućuje (putem sviranja i pjevanja) relaksacija i kvalitetno druženje unutar kojeg se razvija osjećaj za ritam, obogaćuje rječnik, potiče pravilno izražavanje i interes prema glazbi.

05 04 06 07

Informatička radionica

Tjelesno terapeutska radionica

Udruga roditelja djece s poteškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom provodi aktivnosti u kojoj djeca rade vježbe prilagođene njihovim potrebama. Vježbamo u Sokolskom domu , svake subote. Vježbama obično prisustvuje 10-ero djece. U aktivnost su uključeni i neki roditelji. Nadam se da će odaziv biti veći. Radimo vježbe brzine ( trčanje), snage ( rad s loptama, trakama, utezima), ravnoteže, preciznosti ( gađanje u koš, vođenje lopte) , koordinacije, gibljivosti ( istezanje). Vježbe su primjerene i prilagođene svakom djetetu i nastoji se dio vježbi odraditi sa svakom djetetom posebno. Kupili smo lopte i trake za kvalitetnije provođenje vježbi prilagođenim našoj djeci. Radimo na raznovrsnosti vježbi, upadljivosti, emocionalnoj povezanosti. Nastoji se poboljšati osjećaj za ravnotežu, koordinaciju, brzinu. Primjenjivali smo igre u trčanju, štafetama. Program tjelesnog vježbanja je adaptiran njihovim sposobnostima i specifičnim potrebama. Adaptiran također znači i kreativan , inovativan i fleksibilan. Bitno je da vježbanje ne bude prezahtjevno nego motivirajuće i prilagođeno kako bi se izbjegli negativni utjecaji na tjelesno stanje.

09 10 08

Dramska radionica

Dramska radionica započela je sa radom u svibnju 2009. godine, pod vodstvom Milane Maravić, iako je ideja o njenom osnivanju postojala i ranije. Odmah smo započeli sa ozbiljnim radom uvježbavanjem predstave „Tužni plavi autobus“, pričice koju je za izvođenje na sceni prilagodila Milana Maravić. Okupilo se 10-ak naših najmlađih članova, koji su zajedno sa 5 osnovnoškolaca iz Prve osnovne škole Ogulin uvježbali spomenutu predstavu. Sa „Tužnim plavim autobusom“ predstavili smo se lokalnoj javnosti u sklopu 4. Ogulinskog festivala bajki kada smo ju prvi puta izveli. Ujedno je snimljena i radio verzija ove pričice koja je u više navrata emitirana na Radio Ogulinu. Kroz rad u dramskoj radionici naši najmlađi članovi osim druženja i uvježbavanja tekstova, koji su prilagođeni njihovim sposobnostima i mogućnostima, razbijaju strah od javnog nastupa, socijaliziraju se, a ujedno savladavaju i pravilno izražavanje, te se prezentiraju u svojoj zajednici na jedan novi način pokazujući koliko su ujedno različiti a opet isti kao njihovi vršnjaci. Prva predstava polučila je uspjeh koji je još veći samom činjenicom da je to prva predstava koju su izvela djeca sa poteškoćama u razvoju u našem gradu. Trenutno, pod vodstvom Ane Musulin, uvježbavamo novu predstavu „Bratac i sestrica“, koju je napisala i osmislila Milana Maravić.Osim naših članova u predstavi će glumiti i djeca iz dječjeg vrtića iz Josipdola. Sa novom predstavom obići ćemo ogulinske vrtiće i osnovne škole u sklopu projekta „Bajka o toleranciji“ tokom veljače i ožujka 2010. godine. Na taj način želimo najmlađe članove naše lokalne zajednice upoznati sa našim članovima i razvijati nova prijateljstva. Smatramo da je jako važno djecu od što ranije dobi učiti da u njihovoj zajednici postoje djeca koja su drugačija od njih samih, od kojih ne trebaju zazirati i bojati se započeti nova prijateljstva. U tako ranoj dobi ovo je možda najadekvatniji način kako to učiniti kroz igru, zabavu i smijeh. Tekstovi priča, koje uvježbavamo, imaju jaku moralnu pouku koja je lako razumljiva djeci, a ujedno i zanimljiva odraslima pa se u njima svatko može pronaći.

11 12 13 14